Diskuze s českými architekty a architektkami, kteří se vydali cestou herního vývoje. Jak přistupují ke své architektonické tvorbě v digitálním kontextu počítačových her? Jaké výzvy přináší navrhování virtuálních domů oproti těm skutečným? Je digitální beton ekologičtější než ten reálný? A co s tím má společného herní brutalismus?
Pozvání do diskuze přijali:
- Vojtěch Radakulan
Umělec a architekt zkoumající simulace a budování světů. Svá díla často vyjadřuje pomocí herních enginů, 3D renderovacích softwarů, ale také psaním novel, gamebooků, ručních kreseb nebo tvorbou fyzických instalací. - Barbora Tauerová
Architektka a herní vývojářka zaměřující se především na virtuální a rozšířenou realitu. Zkoumá, jak na sebe vzájemně působí digitální a fyzická vrstva města a jak do těchto světů zapadáme my, jako obyvatelé i jako hráči. - Petr Bouška (Warhorse)
Petra Boušku jeho cesta vedla od studia architektury přes filmovou scénografii až k hernímu vývoji. Své sny o budování historických měst plně realizoval ve hře Kingdom Come: Deliverance 2.
Moderuje:
- Ondřej Trhoň
Autor knihy Ještě jeden level, dlouhodobě spolupracuje s filmovým měsíčníkem Cinepur, časopisy A2 a Revue Prostor, ČT Art nebo Radiem Wave, kde připravoval sérii rozhovorů Otevřené hlavy se světovými intelektuály. Podílí se na vývoji videoher ve studiu Charles Games, kde vznikly oceňované tituly Attentat 1942 nebo Beecarbonize.
Vstupenky na GoOut.
ne 29. 9. | 19:00 | CAMP, Vyšehradská 2075, Nové Město | předpokládaná délka: 90 min